სავარჯიშო სისტემის შედგენა (ნაწილი 3: ვარჯიშის გაგრძელება)

Banner

Fitness Plaza

The best georgian gym for bodybuilding and fitness !
თქვენ შემოხვედით საიტზე: » » სავარჯიშო სისტემის შედგენა (ნაწილი 3: ვარჯიშის გაგრძელება)

სავარჯიშო სისტემის შედგენა (ნაწილი 3: ვარჯიშის გაგრძელება) გაზიარება

ამ სტატიაში შემოგთავაზებთ სავარჯიშო სისტემას ასე თუ ისე გამოცდილი ათლეტებისთვის. თუ თქვენ ვარჯიში დაიწყეთ რვა თვის წინ ან უფრო ადრე, ამ სისტემის პრინციპები გამოგადგებათ მომდევნო ვარჯიშებში. რადგან ძირითადი გამოცდილება უკვე მიიღეთ, მყესები და სახსრები გაამაგრეთ, გული უკვე მიჩვეულია სწრაფ ტემპში მუშაობას და წელის კორსეტი მზად არის მძიმე წონების აწევისთვის, ეს იმას ნიშნავს რომ უკვე დროა გავყოთ ჩვენი სავარჯიშო სისტემა ორ დღეზე. როგორც ვიცით ყველას ინდივიდუალური სისტემა სჭირდება, ასე რომ ჩვენ შემოგთავაზებთ სტანდარტულ სქემას.



        დღე 1 (მკერდი, ტრიცეპსი, ზურგი)                       სავარჯიშო სისტემის შედგენა (ნაწილი 3: ვარჯიშის გაგრძელება)

წოლ ჟიმი                                     4x8
წოლ ჟიმი 30° შტანგით                3x8
წოლ ჟიმი 30° განტელით            3x10
ორძელი                                       4x8
პეპელა                                       4x10

ვიწრო ჟიმი                                   3x8 
ფრანგული ჟიმი                            4x8
ზედა ბლოკის ჩამოწევა თოკით     3x8

ტურნიკი                                       4x8
შტანგის ამოწევა მუცელთან         4x8
განტელის ამოწევა                      3x10

პრესი

        დღე 2 (მხარი, ბიცეპსი, ფეხი)         

შტანგის აწევა თავსუკან                3x8
შტანგის ამოწევა ნიკაპამდე           4x8
განტელების გაშლა                         4x8

შტანგის აწევა ბიცეპსზე დგომში     3x8
განტელების ტრიალი ჯდომში         3x8 
ბიცეპსი სკოტის სკამზე                   3x8
ჩაქუჩები                                        3x10 

ჩაჯდომა                                          4x8
ფეხებით ჟიმი ტრენაჟორში            5x8
ფეხების გაშლა ტრენაჟორში         4x10

პრესი

 

სავარჯიშო სისტემის შედგენა (ნაწილი 3: ვარჯიშის გაგრძელება)

 

 


სისტემა არც თუ ისე მარტივია, მაგრამ ვინ თქვა რომ ვარჯიში ადვილია? მთავარი აქცენტები არის გაკეთებული ბიცეპსზე და მკერდზე, რადგან ვიცთი რომ ეს არის კაცების "პრობლემური ზონა". გაუკეთეთ ამ სისტემას კასტომიზაცია, ამოაგდეთ ის ვარჯიშები რომლებიც არ გჭირდებათ (საქართველოში ფეხები დიდად არავის არ ადარდებს). შეცვალეთ სხვა ვარჯიშებით. ბოდიბილდინგს არ აქვს კარგი და ცუდი, ყველაფერი კარგია რაც მუშაობს, ყველა ადამიანი ინდივიდუალურია.
#1 написал: ბექა (5 February 2013 03:59)
წოლჟიმი
პეპელა
ფრანგული ჟიმი

ქართულად წერე რა recourse
[цитировать] ICQ:
#2 написал: flex (5 February 2013 11:47)
სამივე ქართულად არის. წოლ ჟიმის მაგივრად რო დავწერო შტანგის დაწოლილზე აწევა სისულელე გამოვა, და პეპელა ტრენაჟორია სპეციალური და მკერდის შუა ზოლი გამოჰყავს
[цитировать] ICQ:
#3 написал: ikika (5 February 2013 12:15)
orzeli ara??
[цитировать] ICQ:
#4 написал: flex (5 February 2013 12:49)
weria orzeli mkerdis dges
[цитировать] ICQ:
#5 написал: Berdia (5 February 2013 13:51)
da am programit ro vivarjissho moitans shedegsS? ?
rogorc vici erti programit ro vavarjisho kunti ar sheidzleba echvevaa varjishebs tu ragac maseti da agar izrdebao xoda shecvla minda da amit ro vivarjishoo 100% icit ro shedegianiaa?

mxrebis varjishebs davamatebdi, eg varjishebi dzaan cotaa mxrebistvis. bicebsi da mkerdi rogorc ginda gabero mxrebi tu viwro gaqvs ulamazoa. bicebsis varjishebsac shevcvlidi am sistemashi: jer shtangebs havaketebdi dgomshi, skotze da chaquchs da mere gantelebs.
[цитировать] ICQ:
#6 написал: flex (5 February 2013 22:06)
100% araferi ar aris, ar myavxart nanaxi arcerti rom individualuri sistema dagiwerot, es sabaziso aris da gauketet kastomizacia, shecvalet rogorc gindat, daumatet rac gindat, chven mxolod principi ganaxet, axla ukve icit rom aris ordgiani splitebi. zalian bevri niuansi arsebobs da yvelas aq ver davwer, zalian praqtikulad vuyureb me varjishs, rac mushaobs is kaia, ginda didi zurgi?- avarjishe zurgi, ginda bicepsi?- avarjishe bicepsi da ase shemdeg :)
[цитировать] ICQ:
#7 написал: ბექა (8 February 2013 01:13)
ტერმინები ვერ დავამუღამე თორემ მეც ვიცი რომ ქართულად წერია wink
[цитировать] ICQ:
#8 написал: flex (8 February 2013 01:15)
mkitxe da getyvi :)))
[цитировать] ICQ:
#9 написал: დათო (4 March 2013 05:04)
au varjishi rogor miyvars .magram sigaretsac vwevi da yovel dge varjishob magram ar maqvs mainc da mainc kargi shedegebi :(

ფრანგული ჟიმი როგორ არის მასწავლეთ რა
[цитировать] ICQ:
#10 написал: flex (4 March 2013 11:50)
aqedan rogor gaswavlo aba......googleshi naxe, magram mainc jobs darbazshi agixsnan
[цитировать] ICQ:
#11 написал: lasha (18 June 2013 14:23)
kvirashi sami dge vvarjishob da minda rom bicebsi tricebsi mkerdi mxari da zurgi asi procentit davtvirto es varjishebi or varjishad ro gadavanawilo bevri gamova,ar sheileba magalitad bicebsi tricebsi orshabats gavaketo,otxshabats mkerdi da zurgi,paraskevs ki mxari da pexi,ogond ici rogor minda bicebsi yvelanairad daaxloebit 6 nairad gamodis aseve danarcheni sxva varjishebic ras metyvit kvirashi ertxel cota xo ar iqneba?
[цитировать] ICQ:

Find Us in facebook

Daily Callory Calculator

დღიურად საჭირო კალორიები
წონა (კგ):
სიმაღლე (სმ):
ასაკი:
სქესი :
აქტივობა:
სიმაღლე
დღიურად საჭირო კალორიების რაოდენობა

ლინკის გაცვლა

წყარო საიტები

გამოკითხვა

მოგწონთ ჩვენი საიტის ახალი ფუნქციები?
კი
არა
ისე რა